Ik kan niet inloggen op mijn Holidu-account, wat moet ik doen?
Als u problemen ondervindt met inloggen op uw Holidu-account, kunt u de volgende stappen ondernemen om het probleem op te lossen:
1. Maak een Holidu-account aan (voor gasten)
Een Holidu-account wordt niet automatisch aangemaakt wanneer u een reservering maakt; u dient het zelf in te stellen.
Om als gast een account aan te maken:
- Ga naar holidu.com
- Klik rechtsboven op Account.
- Kies in het dropdownmenu voor Inloggen voor gasten.
- Op de inlogpagina kunt u een van de volgende opties kiezen:
- Doorgaan met Google, Apple, Facebook of Microsoft, of
- Kies Doorgaan met e-mail om een account aan te maken met uw e-mailadres.
- Volg de aanwijzingen om de installatie te voltooien.
Zodra uw account is aangemaakt, kunt u eventuele bestaande reserveringen koppelen door uw achternaam en boekingscode in te voeren.
2. Controleer op typfouten
Controleer of er geen typfouten in uw e-mailadres of wachtwoord staan wanneer u inlogt. Zelfs kleine fouten of extra spaties kunnen de toegang blokkeren.
3. Wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op Wachtwoord vergeten op de inlogpagina en volg de instructies om het opnieuw in te stellen.
Als u na deze stappen nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op