Hoe kan ik aankomstinstructies toevoegen?
Het verstrekken van duidelijke instructies voor aankomst zorgt ervoor dat uw gasten een soepele incheckervaring hebben. U kunt de aankomstinformatie instellen en bijwerken in uw Holidu-account door deze stappen te volgen:
Hoe Contactgegevens en Aankomstinformatie Bijwerken
1.Log in op uw Holidu Hosts account en selecteer uw accommodatie.
2.Klik in het menu aan de linkerkant op Configuratie.
3.Scroll naar beneden en selecteer Aankomstinformatie.
4.Klik in het gedeelte Contactinformatie op Bewerken om de gegevens bij te werken van de persoon die verantwoordelijk is voor de check-in (naam, telefoonnummer en e-mail).
5.Klik in het gedeelte Aankomstinformatie op Bewerken om details toe te voegen of bij te werken zoals:
- Informatie over het ophalen van sleutels
- Routebeschrijving naar de accommodatie
- Eventuele andere speciale incheckinstructies
- Tijdens het bewerken ziet u nu een knop "Verbeteren met AI".
- Deze tool herschrijft uw incheckinstructies in een duidelijk, gestructureerd formaat.
- Gasten ontvangen automatisch deze verbeterde versie in hun bevestigingsmails.
- Na het opslaan krijgt u de vraag de Taalkeuze te gebruiken.
- Vertaal uw instructies naar alle ondersteunde talen.
Belangrijke Opmerkingen
- De informatie die u toevoegt in het gedeelte Aankomstinformatie (contactgegevens, instructies voor sleuteloverdracht en routebeschrijving) wordt automatisch naar uw gasten verzonden nadat ze een boeking hebben bevestigd.
- Als de taal van de gast beschikbaar is, ontvangen ze automatisch de vertaalde versie.
- Als u de aankomstgegevens bijwerkt nadat boekingen al zijn gemaakt, moet u die gasten persoonlijk informeren over de wijzigingen.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op