Hoe verwijder ik mijn accommodatie permanent?
Het spijt ons te horen dat u overweegt uw accommodatie te verwijderen. Als u problemen ervaart of uw vermelding wilt deactiveren, staat ons Klantenserviceteam klaar om u te helpen. Klik eenvoudigweg op de knop aan het einde van dit artikel, en wij zullen uw verzoek doorsturen naar het juiste team zodat u de ondersteuning krijgt die u nodig heeft.
Als uw accommodatie geen gasten meer accepteert, raden wij aan om uw vermelding te deactiveren om nieuwe boekingen te voorkomen. Terwijl uw verzoek tot deactivering wordt verwerkt, kunt u ook handmatig uw kalender blokkeren als voorzorgsmaatregel.
Leer hier hoe u uw kalender kunt blokkeren.
Belangrijke Aantekeningen
- Controleer op toekomstige reserveringen – Bekijk alle aankomende boekingen om te zien of u deze kunt honoreren. Indien er annuleringen nodig zijn, laat het ons zo snel mogelijk weten via het contactformulier in uw Holidu-account (Meer > Contact).
- Later opnieuw publiceren is mogelijk – Als u besluit om uw accommodatie opnieuw te activeren, zorg er dan voor dat uw kalender is bijgewerkt en de prijzen correct zijn voordat u weer publiceert.
- Ons team kan helpen – Ons team is altijd bereid om u te helpen tijdens de deactiverings-, reactivatie- of kalenderblokkeerprocessen.
Stappen om uw accommodatie te deactiveren
1. Log in op uw Holidu Host-account en selecteer de accommodatie die u wilt verwijderen.
2.Ga naar Configuratie en scroll naar de sectie Geavanceerde Instellingen (linksonder).
3.Klik op Depubliceren.
4.Vink in de pop-up het bevestigingsvakje aan en klik vervolgens op Doorgaan.
5.Selecteer de reden voor deactivering en klik opnieuw op Doorgaan.
6.Voer uw Holidu-wachtwoord in ter bevestiging.
7.Uw accommodatie zal niet langer zichtbaar zijn en stopt met het accepteren van nieuwe boekingen.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op